T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / AVCILAR - Cihangir İlkokulu

e twinning

May

Cihangir İlkokulu İngilizce Öğretmeni Gülden VELDET , 3. sınıfı öğrencileri ile  Avrupa okullar topluluğu olan eTwinning  Romanya, İtalya, Letonya,  Gürcistan ve Bulgaristan   ile uluslararası ortaklık yaparak “Little Booklovers  ” projesini yürütmektedir.

 

Dil, insanın sahip olduğu en güçlü araçtır. Ve okumak, bu araca hakim olmanın en tatmin edici ve etkili yollarından biridir. Okuma alışkanlığı beyin gelişimine yardımcı olur ve hayal gücünü geliştirir. Erken yaşta okumak, yalnızca yeni kelimelere ve kendilerini ifade etmenin yeni yollarına yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda dilbilgisini de geliştirir ve yeni kavramlar öğretir. Bu nedenle çeşitli eğlenceli etkinliklerle öğrencilere ikinci bir dil öğretmek, öğrencilerin okuma ve yazma becerilerini geliştirmelerine ve diğer kültürleri daha iyi tanımalarına yardımcı olmak istiyoruz. Öğrenciler web 2.0 araçlarını öğrenme fırsatı bulacaklardır. Web 0.2 araçlarını hem yazmak hem de diğer bazı etkinlikler için kullanacaklar.

Mrt

Cihangir İlkokulu İngilizce Öğretmeni Gülden VELDET , 3. sınıfı öğrencileri ile  Avrupa okullar topluluğu olan eTwinning  Romanya, Polonya  ve Letonya   ile uluslararası ortaklık yaparak "I'm Learning With Animations  " projesine katılmıştır.

Projemiz animasyonlarla müfredatı daha kolay ve eğlenceli hale getirmeyi amaçlamaktadır. Bu sayede öğrenciler eğlenirken daha kolay öğreneceklerdir. Projemiz boyunca toontastich, edpuzzlee, xploindio, movai, chatterkid, avataroondrawcartoons, anime maker vs. programlarımız var. Animasyon ve video programlarının yanı sıra CardBoard, Seene InCell VR gibi mekansal, artırılmış ve sanal gerçeklik programları kullanılacak.

Ock

My Diy Educational Games II

Mind and Intelligence games are based on the principle of "Learning while having fun" opening the minds and facilitating learning. We want our students to develop their logical thinking, reasoning, questioning skills. With our project, we will have fun and learn by playing with our friends. With our games, we aim to improve the thinking skills of our students by keeping their intelligence fresh, seeing events on a different perspective and using their creativity. We plan to make our lessons fun, ensure digital media literacy with mind and intelligence games, Web2.0 tools, and digital games.

and welcome our project!

Ock

Enjoy maths with eTwinning

This short project (November 2022 to May 2023) offers you and your pupils the opportunity to design mathematical challenges based on problem situations, in English, and in the form of video clips. Project partners are

France(12), Italy(3), Turkey(2), Spain(1), Romania(1)

 

 

 

 

https://youtu.be/8OfHKa5ruxM  (projemizde öğrencilerimiz avatarlarını oluşturarak chetter pix uygulaması ile kendilerini tanıttılar. )

 

 

 

 

 

May

My Diy Educational Games

Okulumuz 2-E sınıfı öğretmenimiz Gülşen Yalçın öğrencileriyle birlikte katıldıkları eTwinning projesiyle,atık malzemelerden kendi akıl ve zeka oyunlarını tasarlayıp oynadılar.

Mind and Intelligence games are based on the principle of "Learning while having fun" opening the minds and facilitating learning. We want our students to develop their logical thinking, reasoning, questioning skills. With our project, we will have fun and learn by playing with our friends. With our games, we aim to improve the thinking skills of our students by keeping their intelligence fresh, seeing events on a different perspective and using their creativity. We plan to make our lessons fun, ensure digital media literacy with mind and intelligence games, Web2.0 tools, and digital games.

Nis

ARTISTIC TOUCHES TO VALUES

7-11 yaş arası öğrenciler tarafından, öğretmenlerin rehberliğinde, öğrencilerin dezavantajları ve gelişim özellikleri dikkate alınarak.
Müfredat doğrultusunda proje, işbirlikçi, teknoloji tabanlı, tasarım tabanlı, oyun öğretimi ve bireyselleştirilmiş öğrenme pedagojilerini içermektedir.
Sevgi, saygı, çalışkanlık, temizlik, işbirliği ve güven gibi değerlerle farklı sanat teknikleriyle görsel çalışmalar yaparak. Değerler eğitimi vermek, olumlu algı, düşünme ve yaratıcı güçler geliştirmek, ilgi ve yetenekleri keşfetmek, görsel eserlere yönelik farkındalığı artırmak, iş ve el becerilerini geliştirmek, sanatsal araç ve teknikleri kullanmak, alışkanlıklar oluşturmak, işbirliği yapmak. ekip çalışması amaçlanmaktadır. Proje faaliyetlerimiz Ekim 2021'de başlayacak ve Nisan 2022'in sonunda tamamlanacaktır. Partnerlerimiz ile webinarlar, sosyal medya ve yüz yüze iletişim kurulacaktır. Etkinlikler proje planına göre düzenlenecek ve etkinlikler web 2.0 araçları ile sunulacaktır. Proje tabanlı, Teknoloji, tasarım tabanlı, işbirlikçi Öğrenme pedagojileri kullanılacaktır. Drama, şiir, resim, gösteri yöntemi, tümevarım yöntemi, işbirlikli öğrenme; Öğrenciler istasyon tekniği, beyin fırtınası, seyahat ve gözlem teknikleri ile etkinlikler yaparak kazanımlar elde edeceklerdir.

Nis

 

FUN MATH

Proje, normal bir matematik sınıfının "kalıpının" ötesine geçmeyi ve bu disiplinin sadece bir dizi alıştırma ve problem olmadığını vurgulamayı amaçlıyor. Oyun unsuru, matematiği eğlenceli hale getirir. Bu projenin amacı, öğrencilerde matematiksel düşünme, mantık ve bu konuya olan ilgiyi geliştirmektir. Eylül 2021 de başladığımızı projemiz şubat 2022 de sonlandırılmıştır.

Nis

FİRST STEP TO THE DIGITAL WORLD

 Günümüzde bireyler teknolojinin sunduğu imkanlarla çeşitlenen ve hayatlarını kolaylaştıran iletişim araçlarından faydalanmaktadır. Bu durum birçok dezavantajı da beraberinde getirmektedir. Hayatımızın merkezinde yer alan bu araçlar evlerimize hatta özel hayatımıza kadar uzanmaktadır. Ve bilinçsiz kullanıldığında birçok tehlikeyi de beraberinde getirir. Kitle iletişim araçlarının olumsuz etkilerinden korunmayı, iletişimin bilinçli ve sağlıklı bir şekilde yürütülmesini sağlamayı amaçlayan bu projede, güvenli bir ortamda web 2.0 çalışmaları ile öğrencilere dijital okuryazarlık becerisi kazandırmayı hedefliyoruz. Günümüz teknolojisinin ve medyanın güncel ve faydalı etkilerinden yararlanarak ve bilinçli kullanmayı öğreterek farkındalık yaratmak istiyoruz. Proje faaliyetlerimiz Ekim 2021'de başlayacak ve Nisan 2022'nin sonunda tamamlanacaktır. Webinarlar sosyal medya ve yüz yüze iletişim ortakları ile yapılacaktır. Etkinlikler proje planına göre gerçekleştirilecek ve etkinlikler web 2.0 araçları ile sunulacaktır. Proje bazlı, Teknoloji, tasarım bazlı, işbirlikçi. Play ile öğrenme pedagojileri kullanılacaktır. Drama, farklı sanat teknikleriyle resim yapma, müzikli etkinlikler, gölge oyunu, karikatür çalışmaları gibi etkinlikler gerçekleştirilecektir. Etkinlik gösterme ve yapma yöntemi, tümevarım yöntemi, işbirlikli öğrenme; Öğrenciler istasyon tekniği, beyin fırtınası, gezi ve gözlem teknikleri ile etkinlikler gerçekleştirerek kazanımlar elde edeceklerdir. Projemiz ile ortak hikaye, takvim, sanal sergi, dergi, drama oyunu ve final video çıktıları oluşturulacaktır.

Nis

Cihangir İlkokulu İngilizce Öğretmeni Gülden VELDET , 4/B sınıfı öğrencileri ile  Avrupa okullar topluluğu olan eTwinning  Italya , Romanya, Bulgaristan, İspanya  ve Litvanya  ile uluslararası ortaklık yaparak "More Green Less Gray Let's Recycle And Play  " projesine katılmıştır.

Dünyayı nasıl kurtarabiliriz? Çevremizi korumak için neler yapabiliriz?

 

Bu sorular Projemizin kilit parçalarıdır. Biz öğretmenler olarak bu konuları hep anlatmaya çalışıyoruz ama yeterli olmuyor. Yapılması gereken bir şey olmalı ve yapılması gereken çok şey olduğunu hepimiz biliyoruz. Bu proje ile çocuklarımız doğanın bir parçası olduklarını görecekler ve yeniden kullanma, geri dönüşüm gibi farklı etkinliklerde yer alacaklar ve doğayı okul arkadaşımız yapacaklar. Eğitim ve doğa arasındaki engelleri kaldırmak istiyoruz. Dolayısıyla bu proje, öğrencilerimizin doğal etkinliklerle yaratıcılık becerilerini geliştirecek ve daha iyi bir dünya için sorumluluk almalarını sağlayacaktır

Nis

Cihangir İlkokulu İngilizce Öğretmeni Gülden VELDET , 4/B sınıfı öğrencileri ile  Avrupa okullar topluluğu olan eTwinning  Italya , Romanya, Gürcistan, İspanya  ve Romanya  ile uluslararası ortaklık yaparak "Chatter Kids  " projesine katılmıştır.

 

Çocuklar ilk kez bir yabancı dil öğrenmeye başladıklarında o dil hakkında endişelenmeye başlarlar.İlkokulda öncelikli hedefimiz çocuklara İngilizceyi sevdirmek ve yabancı dil kaygısını azaltmaktır.Konuşma, öğrenciler için en zor becerilerden biridir.Konuşmaları için cesaretlendirilmeleri gerekir.Bu nedenle çeşitli eğlenceli etkinliklerle öğrencilere ikinci bir dil öğretmek, öğrencilerin konuşma becerilerini geliştirmelerine ve diğer kültürleri daha iyi tanımalarına yardımcı olmak istiyoruz.Ayrıca öğrenciler web 2.0 araçlarını öğrenme fırsatı bulacaklardır.Web 0.2 araçlarını hem konuşma aktiviteleri hem de diğer bazı aktiviteler için kullanacaklardır.

Ock

Cihangir İlkokulu İngilizce Öğretmeni Gülden VELDET , 4/B sınıfı öğrencileri ile  Avrupa okullar topluluğu olan eTwinning  Polonya, Romanya ve Hırvatistan ile uluslararası ortaklık yaparak "My English Journey " projesine katılmıştır.

Öğrencilerin yabancı dil öğrenme sürecine aktif katılımını hedefleyen, öğrenmeyi hem eğlenceli hem de daha kalıcı hale getirecek bir projedir. Projemiz ayrıca öğrencilerin güvenli internet kullanımını destekleyecek ve web 2.0 araçlarını öğrenme sürecine dahil edecektir.

Kas

Cihangir İlkokulu İngilizce Öğretmeni Gülden VELDET , 4/B sınıfı öğrencileri ile  Avrupa okullar topluluğu olan eTwinning  Portekiz, Polonya, Yunanistan, Azerbaycan,İspanya, Romanya veSlovenya ile uluslararası ortaklık yaparak "Book Everwhere" projesine katılmıştır.

Okumak tüm insanlar için bir ihtiyaçtır. Okumak sadece insan beynini ve zekasını geliştirmekle kalmaz, aynı zamanda kişinin dünyaya bakışını olumlu yönde değiştirir, kişisel gelişimine katkıda bulunur ve başarısını artırır. Okuma, bireyi ve toplumu aydınlatan ve yönlendiren en önemli davranışlardan biridir. Bu projede ilkokul öğrencilerimizden yola çıkarak okumanın ne kadar önemli olduğunu göstermek ve toplumun her yerinde kitap okuyarak farkındalık yaratmak istiyoruz. Projemizdeki tüm ortaklarımızla birlikte okulda öğretmenimiz, evde ailemiz ve sokaktaki arkadaşlarımızla kitap okumayı alışkanlık haline getirerek daha fazla insanı kitap okumaya teşvik etmek istiyoruz.